25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
nee maar alsk nie voer dan ga ik ook niks vangen k ga van de week nachie op het spui |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
hoe weet jy dat frank:-" maaree we ghaan met waggi dusss kunen we nog ff mans die w. winkel je weet wel ik check jee latersssssssssssssssssssss
|
Keep it simple... |
|
|
|
|
vandaag 14 brasems gevangen op me stek k weet niet of dat echt zoon goed teken is morgen weer midag probeeren hopelijk wat minder brasem zodat me aas wat langer ken blijven liggen |
vorig jaar 83
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
wij deden de dag voor dat we gingen vissen geen duivenvoer voeren alleen boilies ivm de brasem/windes. misschien heb je er dan ook minder last van. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
oke bedankt griend k ga het probeeren want hier word je echt gek van |
vorig jaar 83
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-7-2011(UTC) Berichten: 148
|
aangezien ik ook uit de hoeksche waard kom, zal ik ook maar f reageren.. Is er nog steeds zoveel wier aanwezig op de binnenmaas? vorig jaar paar x gevist, 1 run gehad, rest allemaal brasem. Lag wel ontzettend veel wier! Vangsten zijn niet echt goed te noemen lees ik, had er vorige week nog 3 in de polder,19,21 en 22 pond.
|
|
|
|
|
oke leuk nog eentje hier vandaan ja het vissen op de binnemaas is dit jaar wat minder en niemand weet eigenlijk waarom het wier is er niet na ik heb er nouwlijks last van
|
vorig jaar 83
|
|
|
|
|
zozz eidnelijk een derde hoekzschewaarder erby waar woon je in hoeksche waard en ja binnemaas isniet zoveel op de aangewezen stekken als je een bvott ehbt is alles anders en kan je zo goed vangen als je wil maar de karpers weten ondertussen wel waar er visplekken zyn en waar je niet mag vissen |
Keep it simple... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 pond dus 13 te weinig of 17 teveel het is me laatste tijd niet gegunt trouwen de vis had aardig wat plekjes en kapote vinnen erg zonde want het was een gezonde vis en hij vocht nog aardig Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 juli 2011 18:40:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
vorig jaar 83
|
|
|
|
|
@ Samir ik woon in numasndorp, en heb volgens mij nog bij jou in de klas gezeten op de willem ?? Ahh oke, dit jaar er nog niet geprobeerd, maar als ik zo lees hoef ik het niet te gaan proberen ook.. @ zhz, wil je zo graag een 30'er vangen? Komt vanzefl joh, geduld hebben. gewoon genieten van iedere vis die je vangt
|
|
|
|
|
He Daniel heet jij niet toevallig schipper met je achternaam |
|
|
|
|
|
Frank netjes gedaan op het spui? |
|
|
|
|
|
ja daniel heb je by myy in de klas gezeten ik zit na te denken maar ik kom nu ff niet op een daniel die by my in de klas zat en hoe zyn de vangsten in numansdorp?* en frank je trekt er echt weer een lekkere skinheadhoofd by die 2e fotoo whahaha maar wel chillle karpers togh by elkaar zyn ze wel 30 pond |
Keep it simple... |
|
|
|
|
griend schreef:He Daniel heet jij niet toevallig schipper met je achternaam Jaja, de zoon van jan.
|
|
|
|
|
Vangsten zijn wisselvallig, ene keer vang je er 3, andere keer zit je voor niks... En jij samir, waar vis jij regelmatig?
|
|
|
|
|
@ Daniel ,Oke Das leuk dat je Jan zijn zoon Ben doe je pa maar de groeten. Hij weet wel wie ik ben als je griend zeg. Vis je pa nog een beetje? |
|
|
|
|
|
samir zit meestal in de kom bij maasdam vanuit een tuin te vissen ja en deze van vanochtend was 8 pond te weinig die 30er gaat in frankrijk komen volgende week met samir naar frankrijkkkkk deze 2 karpers komen niet uit het spui griend zoon feest is het nog niet Bewerkt door de gebruiker donderdag 28 juli 2011 13:30:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
vorig jaar 83
|
|
|
|
|
monstercarps schreef:ja daniel heb je by myy in de klas gezeten ik zit na te denken maar ik kom nu ff niet op een daniel die by my in de klas zat en hoe zyn de vangsten in numansdorp?* en frank je trekt er echt weer een lekkere skinheadhoofd by die 2e fotoo whahaha maar wel chillle karpers togh by elkaar zyn ze wel 30 pond haha helemaal door gesnoven jonge hij wis nie hoe die camera werkte |
vorig jaar 83
|
|
|
|
|
griend schreef:@ Daniel ,Oke Das leuk dat je Jan zijn zoon Ben doe je pa maar de groeten. Hij weet wel wie ik ben als je griend zeg. Vis je pa nog een beetje? Hij gaat toevallig morgen voor een week naar frankrijk, naar een betaalwater.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.