35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
kan pas volgend weekend weer vissen maar goed dan wel lekker 2 nachten en wakker worden in alle stilte aan een mega water |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
nog 3 sexy spiegels josvanpinxteren heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 13
|
|
Groetjes Jeffrey |
|
|
|
|
en nog een dodelijke schub en dat alles in 1 nacht het kan soms raar lopen 5 in een sessie lichste vis 11 kg zwaarste vis 16,3 kg ps de 2e bijlage is mijn vrouw die GELUKKIG heel graag mee gaat vissen josvanpinxteren heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Zitten weer pracht vissen tussen keep it up met de vangsten goed bezig mannen kom maar op met de fotos! @josvanpinxteren goed bezig man dat zie ik nou graag lekker samen vissen. Het kan idd raar lopen kort gelden nog 4 vissen gevangen op nieuw water. Geniet je alleen maar extra waneer het lekker door loopt Deze maand is mijn sterrenbeeld 2 ling nog steeds alleen klopt niet veel van op zoek naar een carpgirl gigglesmil Bewerkt door de gebruiker vrijdag 3 juni 2011 19:55:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
hee jos echt gaaf als je vrouwtje er ook zo van kan genieten...top!! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-2-2010(UTC) Berichten: 71
|
Vandaag nog eens gaan vissen na een maandje niet gevist te hebben.. 6 vissen gevangen waaronder deze mooie rijenkarper. Met dank aan ons Chiara (Number_One) voor het scheppen van deze vis 123 just_cuz_1 Bewerkt door de gebruiker vrijdag 3 juni 2011 20:46:17(UTC)
|
|
|
|
|
dat is er eentje om in te lijsten!!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
een schoonke |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Mooie vissen allen.
@Josvanpinxteren: Leuk dat je vrouwtje meegaat, stoer ook dat ze ze durft vast te houden |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
net terug van men avond sessie en heb deze prachtige graskarper gevangen die mijn nieuw record vestigt! 13kg! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
gisteravond werd een vette dikke blank, heb ik een hekel gekregen aan bootverkeer gaah gaah ..... zit je op een kanaal te vissen waar normaal geen bootverkeer mag komen bleek dat de jeugd met speedbootjes en sloepen nu een treffen hadden bij de kanoclub en toestemming hadden hiervoor..... Begon nu eindelijk de karper actief te worden werd dat wreed verstoord door de jeugd en hun boten.... daar ging mijn voerplek en rusttantrumsmi tantrumsmi ........ Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 juni 2011 08:49:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
krijg ik vanmorgen een run denk mooi de hengel en molen uittesten alles is in harmonie hengel buigt mooi parabolisch slip loopt als boter kom dichterbij de kant zie een lekkere dikke schub zie ik tot mijn verbazing een draad omhoog komen hebben ze een stroperslijn gespannen mijn lijn zat er in vast kon er ook niet bijkomen zat diep in de kant en iedereen weet wat er gebeurt als 2 lijnen kruisen tantrumsmi tantrumsmi tantrumsmi |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dat is klote Ron! Heb je je lijn moeten doorknippen? Rot stropers ook altijd. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Ik dacht dat de karpers niet bijten Jos.ik gister weer geblankt.laatste 8x al niks meer gevangen |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Dat is zeker zwaar klote steef. Zo Ron dat is zeker zwaaaaaar balen die klote stropers. Nou voor mij weer 2 nachten zonder karper ik wordt er een beetje gek van. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Gisteravond geblankt, me maatje had er 3. Maar vanwege een stevige koppijn was "op" de wind zitten voor mij geen optie. Het resultaat was er dan ook naar |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
heb niet hoeven door te knippen mijn lijn was zwakker dan die 0,40 van die stroper was trouwens een palingstroper |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
@ jurgen
het was ook nog niet alles tot van de week in 1 keer waren ze los die nacht
het zal wel komen omdat mijn vrouwtje erbij was visse(n)ers hebben daar een zwak voor hahahah |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Gister en blank vindt dit niet zo erg de vis was duidelijk met wat anders bezig, had ook geen vis op de stek niets horen springen of draaien. Maar goed tijdens het opruimen staat plotseling en gast stijf van de cetamine & alcohol (wat hij zegt) voor mij, korte broek half ontbloot met een handdoek. Tering schrik toch wel even binnen in mijn lichaam. Denk in mij zelf OMG WTF heeft iemand om half 3 savond hier te zoeken, nou dat zal ik jullie vertellen ZWEMMEN hij was duidelijk onder de indruk dat iemand nog aan het vissen was. Gelijk grote verhalen ja ik heb dit en dat gebruik met zus en zo gezien zijn kop kan dit prima kloppen zwaar de weg kwijt. Dacht serieus hij wil mij spullen jatten of mij iets aan doen. Een kort "gesprek" over drugs alcohol griekse goden indianen universums dimensies, kwam ik snel tot de conclusie hij vormt geen bedreiging voor mij & mijn spullen. Plotseling vraagt hij aan mij waar het diepste punt is van het water, zeg tegen hem hier & daar hij loopt van mij weg trekt zijn kleren uit springt zo het water in baantjes trekken. Vol ongeloof mijn spullen gepakt dag gezegd en naar huis gegaan. Het besluit genomen dat ik niet meer alleen wil vissen het is nu 2 keer goed gegaan wil niet afwachten of het en 3e keer ook goed gaat. Geen vis gevangen maar wel een bizar avontuur Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 juni 2011 13:28:05(UTC)
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.