50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Nee Frank Het was op een btw
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
gefeleciteert met je nieuwe PB Ron!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Lekker weekje gehad Ron, lekker je PR weer wat scherper gesteld |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hee Ron, Mooi man. Wat zal jij genoten hebben. Dat is het betere werk. Een nieuw PR. Op naar de volgende. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
geweldig die laatste mooie vissen hoor. ben afgelopen nacht ook wezen vissen. ik had 2 schups 1 spiegel en een graskarper. mijn maat had 2 schups. 7,4 kilo 6,5 kilo 7,5 kilo 10 kilo
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
lijkt wel een volschub die 2de foto |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
mooie vangst ron. gefeliciteerd!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
Ron van Houtum schreef:lijkt wel een volschub die 2de foto hoe ken ik het verschil zien? :-"
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 3
|
hier vemorgen om half 11 de hengels er in, om half 1 was het raak na een stevige dril was zei eindelijk (voor even) de mijne De spiegel waar ik al heel lang achter aan zat, ze zat nu eindelijk in mijn net naar een mooie foto shoot en even gewogen te heben mocht deze prachtige spiegel weer trug in haar element. Nu helemaal in mijn sas nu morgen ochtend maar weer ff paar uurtjes heen! Uploaded with ImageShack.usBewerkt door de gebruiker zaterdag 28 mei 2011 23:05:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Proficiat met de vangsten heren stuk voor stuk prachtige vissen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Idd een mooie vis Nico! Ook Ron gefeliciteerd met je recordvis. 49p is niet mis!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
hier een paar van mij.. Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Knappe vissen mannen, ik hoop straks ook weer ff te gaan. Met deze straffe zuidwesterwind moet er in de noordoosthoek van mijn favoriete water toch een visje te vangen zijn |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
Vannacht 9.15 kilo schub gevangen. Nu maar gaan opruimen. Werd snachts ook nog wakker dat mn maat beet had maar mijn lijn was om zijn lijn heen gegaan? En ik had beet. Hengels staan 10 meter van elkaar en liggen 200 $eter uit elkaar? Raar..
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
mooie vissen allemaal weer. grtn uut de reetmolle(vissen)
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
van gisteren terug uit zuid frankrijk.. 5 nachten op een openbaar bergmeer... 63 aanbeten met een paar mooie dikke erbij
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
vrijdag een nachiegezeten en 1 run gehad maar het was niks 's'midags kreeg ik koppijn en dacht van ik ga naar huis alles in geladen computer aan en live carpcam kijken k verveel de me dood en het vrat aan me dat ik niet 1 vis had gevangen me vriendin zag het en zij dan ga je terug ik moest en zal vis vangen ik om half 10 terug naar me vismaat die ook al een stukkie was verkast me hengels opgetuigt ik wou uitvaaren maar de boot was leeg dus dacht ik ik ga tegen onze eigenkant aan vissen na oke de hele nacht piepjes en zakkers maar niks en om 5 uur was het raak een kleine spiegel van denk 5 a 6 pond en een uur later een zeelt dus togh vis gevangen de spiegel was echt punt gaaf zeelt had beschadigingen van een snoek of aalsgolver om 9 uur ongeveer ving me vismaat nog een spiegeltje ook een kleintje maar toch blij dat ik terug ben gegaan zo zie je de aan houder WINT (karper) carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Een mooie zeelt als bij vangst is altijd leuker als een brasem toch. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Ben weze pennen alleen maar giebels... Maar heb ook een veel belovend plekje gezien waar ik zo 10 karpers telden die aan het zonnebaden waren |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.