50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik heb een jrc stealth 4 seizoen slaapzak werkt perfect. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 191
|
gewoon hema slaapzak niks mis mee
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Idd, of ga ns naar perry sport. Daar heb je prima slaapzakkrn. Voor veel minder geld. Staat dan alleen geen vismerkje op.
|
|
|
|
|
bij een outdoor zaak hebben ze ook goede slaapzakken voor niet teveel geld. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Had vanmorgen ook een slaapzak |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Had vanmorgen ook een slaapzak Moet je er maar niet op gaan zitten, d |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
d |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Beter dan sneeuwballen On topic. Ook ik maak nog steeds dankbaar gebruik van de Nash Sub. 20. Mag ook wel hopen dat hij minimaal 5 jaar meegaat. Bewerkt door de gebruiker woensdag 7 maart 2012 13:28:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:Ron van Houtum schreef:Had vanmorgen ook een slaapzak Moet je er maar niet op gaan zitten, d Maar het helpt wel tegen snurken! d |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
PatricS schreef:Henk Haarlem schreef:Ron van Houtum schreef:Had vanmorgen ook een slaapzak Moet je er maar niet op gaan zitten, d Maar het helpt wel tegen snurken! d Zeg dat aub niet tegen me vismaat, moet er niet aan denken wat hij dan doet de volgende keer. Bewerkt door de gebruiker maandag 11 maart 2013 23:39:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
ik gebruik de Fox 5 season Extreme. uitgerust in 3 lagen , voor het voorjaar, de zomer, de herfst en de winter. waar het 5e seizoen vandaan komt weet ik niet, haha dat stond op de tas. ik slaap er verder super in , en pure kwaliteit. zitten ook handige klitteband stukken op waarmee ik hem kan vastmaken aan mijn stretcher. zo neem ik niet het zooitje mee naar buiten met een run. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Afgelopen weken de B-Carp Sleeping Bag Soft enkele nachten getest en daar zaten best een paar zeer koude bij. Ook ik met m`n 2 meter en een beetje had ruimte genoeg in deze slaapzak die 210x90 is maar wat natuurlijk het belangrijkste is...... heerlijk warm. Tevens blijven de opgerolde afmetingen en het gewicht zeker binnen de perken en met al de spullen die we tegenwoordig meenemen is ook dit zeer prettig. Mvg Erwin PS kan de prijs wel even verklappen.... €54.95 |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik heb altijd gevist met een leger slaapzak, de M90 met waterdichte gore-tex hoes. Echt een ideale slaapzak, maar in de zomer wel een beetje te warm. Vorig jaar heb ik een slaapzak gewonnen van Proline. Echt een fijn ding, maar ik denk dat ie in het voorjaar al te warm is, zo dik is ie. |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mannen, bedankt Ron, is ie weer wakker |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-9-2012(UTC) Berichten: 72
|
Kan iemand mij vertellen of de JRC storm 5 fleece ook lekker warm is met deze vriestemperaturen? Of kan iemand mij een andere goede slaapzak aanraden in deze prijsklasse?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ik zou ook lekker kijken bij de kampeer slaapzakken. ik heb er een van Nomad, een hartstikke fijn ding en ook niet echt duur. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
de nieuwste slaapzakken van Fox. licht van gewicht en geweldig warm. zelfs de dunste types die eigenlijk voor de zomer worden gebruikt. kosten tussen de 90 en ongeveer 200 euro. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ik heb hier nu ook de fox ven-tec all season Man die is pas warm. super dik zijn 2 nash frostbite extreme slaapzakken op elkaar. Maar wel een megapakket om mee te nemen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Matthias Keuppens schreef:Kan iemand mij vertellen of de JRC storm 5 fleece ook lekker warm is met deze vriestemperaturen? Of kan iemand mij een andere goede slaapzak aanraden in deze prijsklasse? Ik heb die en bij 0 en lager gooi ik mijn jas over het voeteneind. Ik vond de m90 warmer. Toch jammer dat die een beetje te krap voor me is. Van de zomer is het veel te warm in de jrc-storm. Zeker wanneer je vanwege de muggen er goed in wil liggen. Wil je het hele jaar met dezelfde zak slapen, dan lijkt me eentje met afritsbare lagen het makkelijkst. Ik heb bij de sportzaken ook gekeken naar slaapzakken die met -10 nog warm zijn, maar daar kom je dan ook niet goedkoop weg. Alleen mijn zomerslaapzak had ik daar voor een leuk prijsje.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.