35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Patrick Wolters Visjes van vorige week.
Puntgave mooi gezonde vissen Patrick. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
sfeerbeeldje van de try-out sessie in Frankrijk Bewerkt door de gebruiker dinsdag 1 september 2015 10:08:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Aparte mixjes drinken jullie Belgen |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-1-2012(UTC) Berichten: 64
Bedankjes: 1 keer
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik heb hier nog een paar foto's terug gevonden van een droom sessie in augustus. Ik ging 24 uurtjes vissen en had 18 runs waarvan er 13 op de mat beland zijn. En maar één visje snachts . Raar maar waar. hier zijn de mooiste. Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
2de deel Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
3de deel b Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Carpsam Ik heb hier nog een paar foto's terug gevonden van een droom sessie in augustus. Ik ging 24 uurtjes vissen en had 18 runs waarvan er 13 op de mat beland zijn. En maar één visje snachts . Raar maar waar. hier zijn de mooiste. 24 uurtjes Sam?, we hebben je meer dan 24 dagen gemist hier! Goed dajje terug bent! ......proficiat met je vangsten! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
4de deel b Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Carpsam Ik heb hier nog een paar foto's terug gevonden van een droom sessie in augustus. Ik ging 24 uurtjes vissen en had 18 runs waarvan er 13 op de mat beland zijn. En maar één visje snachts . Raar maar waar. hier zijn de mooiste. 24 uurtjes Sam?, we hebben je meer dan 24 dagen gemist hier! Goed dajje terug bent! ......proficiat met je vangsten! Ik ben namelijk aan het bouwen en heb weinig tijd voor mijn visserij tegenwoordig. En zeker om mijn foto's te ordenen op mijn pc. En heb vorige week een zwaar ongeval gehad.Dus ik verveel me rot. Bij deze ben ik foto's aan het sorteren van die paar vis sessies |
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Carpsam Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Carpsam Ik heb hier nog een paar foto's terug gevonden van een droom sessie in augustus. Ik ging 24 uurtjes vissen en had 18 runs waarvan er 13 op de mat beland zijn. En maar één visje snachts . Raar maar waar. hier zijn de mooiste. 24 uurtjes Sam?, we hebben je meer dan 24 dagen gemist hier! Goed dajje terug bent! ......proficiat met je vangsten! Ik ben namelijk aan het bouwen en heb weinig tijd voor mijn visserij tegenwoordig. En zeker om mijn foto's te ordenen op mijn pc. En heb vorige week een zwaar ongeval gehad.Dus ik verveel me rot. Bij deze ben ik foto's aan het sorteren van die paar vis sessies Sam, sorry hoor, dit wisten wij hier niet hé, een ongeval wens ik niemand toe, hopelijk ben je aan de beterhand? of is het materiële schade? Suc6 met de bouw en het "dienen" Niet vergeten af en toe hier online te komen hé, tis hier soms nogal stil zonder "vlamingen" b |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Carpsam Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Carpsam Ik heb hier nog een paar foto's terug gevonden van een droom sessie in augustus. Ik ging 24 uurtjes vissen en had 18 runs waarvan er 13 op de mat beland zijn. En maar één visje snachts . Raar maar waar. hier zijn de mooiste. 24 uurtjes Sam?, we hebben je meer dan 24 dagen gemist hier! Goed dajje terug bent! ......proficiat met je vangsten! Ik ben namelijk aan het bouwen en heb weinig tijd voor mijn visserij tegenwoordig. En zeker om mijn foto's te ordenen op mijn pc. En heb vorige week een zwaar ongeval gehad.Dus ik verveel me rot. Bij deze ben ik foto's aan het sorteren van die paar vis sessies Sam, sorry hoor, dit wisten wij hier niet hé, een ongeval wens ik niemand toe, hopelijk ben je aan de beterhand? of is het materiële schade? Suc6 met de bouw en het "dienen" Niet vergeten af en toe hier online te komen hé, tis hier soms nogal stil zonder "vlamingen" b Ik heb veel geluk gehad.Maar alles komt goed hoor.En die materiële schade is jammer.Maar dat kan vervangen worden hé.Nu moet ik wel een camionetje kopen (ideaal om te vissen). Ik heb enkel nog last van mijn gebroken ruggewervel.Dus ik kan een paar maand niet meer vissen Ik zal de komende maanden iets actiever zijn op het forum d |
|
|
|
|
|
Sam,
1 gebroken wervel.......dus ken je ook het genot om een "corset" te dragen. hihi Blij voor jou dat het maar dat is, bij wijze van spreken hé. Suc6 met de revalidatie! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Sam,
1 gebroken wervel.......dus ken je ook het genot om een "corset" te dragen. hihi Blij voor jou dat het maar dat is, bij wijze van spreken hé. Suc6 met de revalidatie! Jammer genoeg is dat niet het enisgte. gebroken neus en nog wat tanden gebroken. En ja ik ben nu ook bezitter van z'n corset. prakties is anders bedankt d |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Beterschap Sam! |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.