15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Vandaag weer gaan pennen op mijn vaste vijvertje met als resultaat: 1 voorntje en 1 schub(je) van 10 pond! Eerste vis van het jaar ! Sorry dat de foto omgekeerd is, weet iemand hoe ik dat tegoei kan doen? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 april 2015 17:00:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Gies heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Tzal wel zijn! Proficiat! (vis is bijna groter dan jij Gies Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 april 2015 17:21:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven whitey heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Goed gedaan Gies b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
griend is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Alweer wat mooie vissen erbij in de maand April proficiat heren! Ik van het weekend alleen maar witvis gehad op de pen. |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-8-2014(UTC) Berichten: 124 Locatie: in de achterhoek Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
deze vis mogen vangen op mn laatste hengel die inlag en eigenlijk ook al opgeruimd had moeten zijn beumertje heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-8-2014(UTC) Berichten: 124 Locatie: in de achterhoek Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
dank je wel whitey, klopt is de zelfde foto wist niet dat ik hem 2x erin gezet had
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2013(UTC) Berichten: 73 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Sessie van 4 vissen gehad, deze was de mooiste. |
Aantal karpers 2015: 100+ xD |
|
|
|
|
Sessie van 4 vissen gehad, deze was de mooiste. Mooie vis! PS. weet jij iets over carpbuddy/Lorenzo? |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
ja mannekes hier worden mooie vissen gevangen ! zelf net terug van een nachtje te gaan vissen en was toch de moeite om nog eens te gaan 5 aanbeten en 4 vissen mogen landen 2halve rijen van 20pond en 22 pond een schub van 16pond en een volledige rijen van 25 pond later zal ik de andere er bijzetten , traag internet
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: swinne ja mannekes hier worden mooie vissen gevangen ! zelf net terug van een nachtje te gaan vissen en was toch de moeite om nog eens te gaan 5 aanbeten en 4 vissen mogen landen 2halve rijen van 20pond en 22 pond een schub van 16pond en een volledige rijen van 25 pond later zal ik de andere er bijzetten , traag internet Swinne: Jij weet ze er wel uit te kiezen, of beter gezegd: de beauty's weten wel uw rigs te vinden! TOP!! b b |
|
|
|
|
dan heb je een veel betere nacht gehad dan ik (7 brasems en een zeelt). top goed bezig mooie vis
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooie vangsten mannen! Hier eentje van deze morgen. De ochtendstond heeft goud in de mond (hier in de hand ) louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: swinne ja mannekes hier worden mooie vissen gevangen ! zelf net terug van een nachtje te gaan vissen en was toch de moeite om nog eens te gaan 5 aanbeten en 4 vissen mogen landen 2halve rijen van 20pond en 22 pond een schub van 16pond en een volledige rijen van 25 pond later zal ik de andere er bijzetten , traag internet Swinne: Jij weet ze er wel uit te kiezen, of beter gezegd: de beauty's weten wel uw rigs te vinden! TOP!! b b Ja het begint vrij goed te lopen nu , heeft toch wel een heel tijdje geduurd eer het met men nieuw aas op gang kwam , maar ja de mooiere vissen komen vrij kort opeen op de mat
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: beumertje dan heb je een veel betere nacht gehad dan ik (7 brasems en een zeelt). top goed bezig mooie vis Dat is wel jammer van die brasems ! Heb je al geprobeert je hair iets langer te laten ? Helpt bij mij wel goed om geen brasemaanbeten te krijgen Groeten
|
|
|
|
|
hoi Swinne, nee dat heb ik nog niet geprobeert is een goed idee voor e volgende x. Ik dacht na de 2e brasem vervang in de 15 mm voor een 20mm aan de hair, in de hoop dat ze die nog zouden laten liggen. maar die vlieger ging niet op. Dank je wel voor de tip.
|
|
|
|
|
ook een erg mooie schub louis
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Beumertje Jij gaat mij toch niet nadoen hé. en er een brasem jaar van maken |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Yessssss!! Eindelijk na een reeks blanken hebben de eerste vissen de binnenkant van mijn net gezien. Dit ging wel ni van een leien dakje, ik kreeg een zakker op de linker hengel en de vis zwom richting de kant waar hij jammer genoeg mijn andere lijnen meenam! Ik kreeg met veel moeite de vis eindelijk in het net, waarna het gewoonlijk ritueel van wegen, fotograferen enz.. ik de lijnen uit elkaar kon beginnen halen. Bij mijn rechter hengel te beginnen binnen halen voelde ik dat er iemand tegen trok aan de andere kant van de lijn blijkbaar had ik een ondertussen de eerste vis de andere lijnen meenam een 2de run gekregen op mijn rechter stok en gelukkig ging deze er nog aan!! Waarna ik een spiegel van 7,2kg op de gevoelige plaat mocht vastleggen, wel jammer dat deze vis aan zijn muil te zien al heel wat mee gemaakt had En de beauty volgens mij van het water een prachtige rijen van 10kg!! Daarna kon het ontraffelen van de lijnen beginnen, waar ik toch 3 kwartierkes mee bezig geweest ben in den donker ni zo gemakkelijk! Het verdere verloop bleef het stil. grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
|
BAM ! Mooie vangsten nico !! Vooral die rijen is de max !!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.