5 ponder Lid sinds: 25-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
Misschien kun je je sephia daar vinden Hennie hahahah(vissen) |
"t`lupt zoals t`lupt |
|
|
|
20 ponder Je bent lid sinds:: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dat is al klaar Bertus, de platen kunnen op canvas gezet worden.... en idd met Gimp gedaan, dat photoshop moet je eerst een heel dik boek voor lezen volgens mij haha. Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 januari 2011 23:53:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
weet er iemand hoe ik een .pdn bestand (van paint.net) naar jpg kan overzetten? grtzz
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
File-Save as en dan jpg kiezen
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
maar dan krijg ik de fotos niet meer open :s
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Die snap ik niet. kies je wel voor jpeg in de dropdown? Krijg je dan vervolgens een scherm waarin hij vraagt om zaken zoals quality en ofdat hij de layers mag flatten?
|
|
|
|
|
ik slaag de afbeelding gwn op als vb: karper.jpg ipv karper.pdn.... t'kan zijn dat ik het totaal fout doe, maar k'ken niks van computers
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Louis.
Dat werkt niet. Wanneer je de 3 letters achter de punt (de extensie) aanpast, veranderd het type bestand niet. Wanneer je hem opslaat, kun je de nieuwe bestandsnaam invoeren. Daar staat ook aangegeven als wat voor soort type bestand hij hem opslaat, bijvoorbeeld een .pdn bestand. Wanneer je hierop klikt kun je dit aanpassen in een .jpg. Dit hoef je dus niet aan te passen in de bestandsnaam.
Gr. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
laat ook even jullie creaties zien |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
|
oké bedankt erwin, straks is proberen
|
|
|
|
|
hoera het lukt bedankt erwin hier een voorbeeld, de eerste foto was lelijk met die stoel en het huis, dus heb'k er een andere achtergrond opgezet. louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
He Louis! Wow, mooi gedaan! Kun je mij dat ook leren??
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
dat wil ook wel weten hoe je dat gedaan hebt |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
gigglesmil gigglesmil mooi gedaan vooral dat stukkie gras tussen uw benen Kijk zo kan het dus ook ipv de achtergrond te blurren |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
eigenlijk niet zo moeilijk is dus met paint.net bewerkt, en dan kan je met lagen werken(eigenlijk verschillende afbeeldingen boven elkaar) als eerste foto pak je een mooie foto die kan dienen als achtergrond foto die je wil bewerke en dan klik je op lagen en dan zelf laag kiezen ofzoits. dan kies pak je de afbeelding die je wilt bewerekn. deze afbeelding komt dan bovenop de achtergrond te staan(die je niet meer ziet) dan pak je een gom en begin je alles rond u en de vis wezg te gommen(grootte gom kan je aanpassen) voor het preciese werk zoom je best wat in en pak je een klein gommetje eigenlijk niet zo moeilijk
|
|
|
|
|
haha Ron niet gezien, vergeten weg te gommen gigglesmile
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
wij gaan bij informatica leren photoshoppen, opgepast dus wanneer ik nog eens aan de beurt ben in 'raad het gewicht' |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
gigglesmil nice
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
als er morgen hier iemand met een foto met het nieuw wereldrecord komt, NIET GELOVEN!!! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.