20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
even ter bevestiging ik druk m niet in de lens hoor het is gewoon een bepaalde manier van vasthouden in combinatie van juiste camera...sommigen zitten er vlakbij morgen zie ik weer verder,moet nu andere dingen doen... trusten allemaal |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik zie verschillende mensen een 2de keer gokken...? dan zou ik 29 gokken |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 54
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
chiele schreef:welja, dan nog zou ik denken dat het een 30er is als je hem in de camera drukt wel je haha maar ik zeg 26 pondjes |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
27,3 pond
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
27 pond |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
stefan everts schreef:even ter bevestiging ik druk m niet in de lens hoor het is gewoon een bepaalde manier van vasthouden in combinatie van juiste camera...sommigen zitten er vlakbij morgen zie ik weer verder,moet nu andere dingen doen... trusten allemaal haha dan moeten wij gauw eens praten hoe je hem vast houd..............lol:-" welke camera heb je als ik vragen mag ik ben nog opzoek naar een nieuwe die niet al te duur is Gr Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
carpfreak schreef:stefan everts schreef:even ter bevestiging ik druk m niet in de lens hoor het is gewoon een bepaalde manier van vasthouden in combinatie van juiste camera...sommigen zitten er vlakbij morgen zie ik weer verder,moet nu andere dingen doen... trusten allemaal haha dan moeten wij gauw eens praten hoe je hem vast houd..............lol:-" welke camera heb je als ik vragen mag ik ben nog opzoek naar een nieuwe die niet al te duur is Gr Brian Fujifilm FinePix s1600. een zeer goede camera voor niet al te veel geld |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
nou chiele dan heb jij m voor de 2de keer dat je raadde goed..de vis woog 28,8 pond als ik gewoon achterover zit en mijn armen rusten op mijn knieen dan hou ik die vis automatisch naar voren maar goed iedereen heeft daar zijn mening over!' ik vind het belangrijker dat ik niet lieg over het gewicht want het lijkt idd wel een dertiger maar mezelf en anderen voor de gek houden zou mooi stom zijn gewichten zijn lang niet zo belangrijk als de beleving van de aanbeet,de dril en het terug zetten van een karper in zijn/haar element,helaas snappen een heleboel vissers dat (nog)niet! dit is uiteraard niet tegen 1 van jullie bedoeld maar gewoon in het algemeen :-" maar goed,back on topic!!verras ons Chiele!!maak het maar moeilijk |
|
|
|
|
camera van mij is niet bepaald goedkoop ofzo trouwens |
|
|
|
|
lool 2x achter elkaar... en dat terwijl ik al een paar maand geen karper meer heb gezien mo bon, ik zal nog eens kijken in mn mapje |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
stefan everts schreef:nou chiele dan heb jij m voor de 2de keer dat je raadde goed..de vis woog 28,8 pond als ik gewoon achterover zit en mijn armen rusten op mijn knieen dan hou ik die vis automatisch naar voren maar goed iedereen heeft daar zijn mening over!' ik vind het belangrijker dat ik niet lieg over het gewicht want het lijkt idd wel een dertiger maar mezelf en anderen voor de gek houden zou mooi stom zijn gewichten zijn lang niet zo belangrijk als de beleving van de aanbeet,de dril en het terug zetten van een karper in zijn/haar element,helaas snappen een heleboel vissers dat (nog)niet! dit is uiteraard niet tegen 1 van jullie bedoeld maar gewoon in het algemeen :-" maar goed,back on topic!!verras ons Chiele!!maak het maar moeilijk Oke zo zit ik ook altijd maat goed maakt op zich niet uit als je e idd maar van geniet en trouwens ik heb niet eens een weeg zak of klok :-" Ik kan ze alleen wegen als ik met me maat ga vissen en als ik alleen vis dan kan ik ze alleen meten en proberen een foto te maken met zelf ontspanner en als die op de mat ligt en dan is het hoig tind om terug gezet te worden Nou chiele waar blijft die foto dan ??? |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
|
ja w8, ben een goede aan het zoeken |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.