40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik snap niet dat ze niet 1 vispas maken voor heel NL,en die dan 80,- ofzo maken,makkelijk mee te nemen,en nooit geen gezeik met mag ik daar nu wel of niet vissen. in 30 jaar ben ik slechts 1x gecontroleerd,op ons eigen viswater,verder nooit ergens,en heb ook vaak zat op waters gezeten waar dat eigenlijk niet mag. de kans is zo klein dat ze je controleren,en de 1ste keer krijg je altijd een waarschuwing. (van mij teminste wel) |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
heb m'n vergunning al best lang hier controleren ze de laatste tijd wel echt veel! ben dit jaar denk ik 10x zeker gecontroleerd! meestal door de politie en een aantal keer door een BOA of iemand van de vereniging Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 december 2010 22:11:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
wij moeten onze vergunning gewoon gaan halen... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
( heb nog niks :-$ ) |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
jvs schreef:ik snap niet dat ze niet 1 vispas maken voor heel NL,en die dan 80,- ofzo maken,makkelijk mee te nemen,en nooit geen gezeik met mag ik daar nu wel of niet vissen. in 30 jaar ben ik slechts 1x gecontroleerd,op ons eigen viswater,verder nooit ergens,en heb ook vaak zat op waters gezeten waar dat eigenlijk niet mag. de kans is zo klein dat ze je controleren,en de 1ste keer krijg je altijd een waarschuwing. (van mij teminste wel) Verenigingscontroleurs mogen alleen waarschuwen en wegsturen. Ze hebben geen (opsporings)bevoegdheid. Met BOA's en politie ligt dat anders. Die schrijven gewoon volgens mij. Hoe komje anders af van die Pol... uhh.. mensen die zonder vergunning vissen en vissen-meppen ? ;-)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
jvs schreef:ik snap niet dat ze niet 1 vispas maken voor heel NL,en die dan 80,- ofzo maken . Is geen probleem als alle wateren ingebracht worden.. Zie jut gebeuren? Zou dat liever ook hebben (vanuit mijn eigen perspectief/belang). Maar vanuit de vereniging.. mooi uitzetten en beheren en jan en allemaal leegvissen. En als Jan en allemaal mee zouden betalen .. Dream on ;-)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
leen schreef:jvs schreef:ik snap niet dat ze niet 1 vispas maken voor heel NL,en die dan 80,- ofzo maken,makkelijk mee te nemen,en nooit geen gezeik met mag ik daar nu wel of niet vissen. in 30 jaar ben ik slechts 1x gecontroleerd,op ons eigen viswater,verder nooit ergens,en heb ook vaak zat op waters gezeten waar dat eigenlijk niet mag. de kans is zo klein dat ze je controleren,en de 1ste keer krijg je altijd een waarschuwing. (van mij teminste wel) Verenigingscontroleurs mogen alleen waarschuwen en wegsturen. Ze hebben geen (opsporings)bevoegdheid. Met BOA's en politie ligt dat anders. Die schrijven gewoon volgens mij. Hoe komje anders af van die Pol... uhh.. mensen die zonder vergunning vissen en vissen-meppen ? ;-) bij ons worden toch echt wel maatregelen getroffen als ik ze de 2de keer betrap.(politie word dan gebeld) |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 17
|
Ben overgestapt naar de AHV, veel papieren en tijdelijke vispas ontvangen, de echte nog niet... maar AHV is vaak 1 vd laatste. Hoewel ik het grote boekje van 2010-2011-2012 heb heb ik gelijk ook aanvulling op deze zelfde editie, 2010-2011-2012... beetje raar, gooi het dan in dezelfde hahaha
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
pff, ik moet ook nog even alles regelen voor de vergunningen. worden weer kosten...
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier nog steeds niks binnen, eerder aangevraagd dan een maat van me, maar die heeft het wel al binnen.
van de week maar ff met de AHV bellen, kijken of er iets fout is gegaan? of dat ze gewoon traag zijn |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
als je 1 vispas voor het hele land wil word ie echt duur alle verenigingen willen hun deel en hoe word dat geld dan verdeeld daarom willen bepaalde verenigingen geen algehele pas dit is wat ik me heb laten vertellen door mensen die bij alle vergaderingen zitten zij willen het graag maar andere verenigingen niet |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
al bijna 2 weken
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-9-2009(UTC) Berichten: 127
|
Vandaag de vispas binnengekregen, 3e hengel en nachtvispas helaas nog niet binnen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ik heb mijn vispassen inmiddels ook al een week of 3 thuis liggen.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
De vispas heb ik vandaag binnen gekregen. De nachtvispas 2011 laat nog op zich wachten :( vermoed dat deze aankomende week wel zal komen. |
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
|
ze kunnen ook gewoon per provincie een pas doen ... is die minder duur en koop je alleen de passen van de provincie waar je veel vist.. |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Heb er twee binnen. De derde moet ik binnenkort ophalen in een cafe hahaha
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Wat ee. Rot zooi mag dit jaar officeel maar met 1 hengel vissen |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jerry schreef:Wat ee. Rot zooi mag dit jaar officeel maar met 1 hengel vissen waarom dat dan heb je geen grote vergunning ik zit nog te wachten op de derde hengel en nachtpas word dit jaar nog minder thuis zijn |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.