50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik zat rond de 2 uur met 1 accu met de Powercatcher En het ligt uiteraard ook aan de conditie van de accu |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
Heb zelf de carpmadness XXL ook gehad. Heb deze weer verkocht omdat de boot meer in de garage stond dan dat ie op het water te vinden was nog problemen mee gehad en superstevig ABS materiaal succes!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
welke problemen heb je dan gehad Marc |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
denk dat die nooit is vergeten |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-1-2011(UTC) Berichten: 3
|
Hallo allemaal dat ik de voerboten verkoop klopt maar dat ik geen goede service lever klopt niet. ik verkoop ze pas van af 01-10- 2010 en ze zijn digitaal als je de info goed leest 2,4 Ghz is digitaal. deze boten zijn oer sterk en 1 accu set gaat met de standaard motor 1 uur mee dit is 2x 6 volt 4A/4,5A. de boten zijn gelijmt maar je kan wel bij de motoren dus je kan ze vervangen er is nu ook een borstelloze motor voor deze voerboot heb je nog meer vragen bel of mail me dan of kom langs dennis gijsbertsen 0657337429 [email protected] |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Oke Dennis duidelijke taal en nuttige informatie, en als jij staat voor je service is dit helemaal goed. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 14 januari 2011 23:48:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.