40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
het nieuwe verblijf louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mooi zo nu heeft hij wel wat plaats |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
idd hij kan zelfs zwemmen
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooi dat de vis het goed doet en beter verblijf heeft
|
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mooi zo!! Ik zou alleen wel iets over de bak leggen. Ze springen soms heel graag....
|
|
|
|
|
heb er gecoate kippegaas over gelegd, maar vond het niet mooi voor een foto
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
Super om dit verbeterde verblijf te zien! En dat gaas is inderdaad een goed plan |
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt! |
|
|
|
|
hoera hij eet dreambaitbollen geen koi voer
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:hoera hij eet dreambaitbollen geen koi voer grappig xD |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
je zou hem kunnen gebruiken voor een nieuw soort artikels: 2 soorten aas in de bak leggen en kijken van welke hij het eerst eet |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:je zou hem kunnen gebruiken voor een nieuw soort artikels: 2 soorten aas in de bak leggen en kijken van welke hij het eerst eet simpel eh de meeste met de meeste flavours. in zo'n bak werkt dat natuurlijk het beste. als je het in een tuinvijver doet waarschijnlijk ook voor de meeste flavours je moet het gewoon testen in praktijk. en zeer geflavourde bol is goed voor instant, een bol met veel proteïnen en voedingstoffen zal beter werken als je er een voerstek met opbouwt. daarom heb ik nu ook een paar kilo Yellow Dream van proline gehaald, heel goed voor instant watertjes. Dreambaits gebruik ik voor men voerstekken waar ik meer kans heb op grotere vissen |
|
|
|
|
maakte maar een grapje eh |
|
|
|
|
chiele schreef:maakte maar een grapje eh ahk xD. nah. zou wel een leuk idee zijn voor de carpcam |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
mooi dat de vis genoeg ruimte heeft vind het wel echt een mooi beest! hopelijk kan die weer snel z'n rondjes zwemmen
|
|
|
|
|
het ziet er goed uit, vanaf morgen positieve temp dag en nacht
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
ziet er goed uit zeg, vergeleken met de 1e foto
|
|
|
|
|
idd da kon niet langer meer duren in die kleine bak
|
|
|
|
|
Hoe is het inmiddels met (karper) ? |
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt! |
|
|
|
|
prima alleen ligt er nog ijs op zijn water waardoor hij nog altijd niet kan worden uitgezet. morgen en overmorgen zijn het dag en nacht positieve temperaturen hopelijk lukt het dan. k'zal fotos nemen als hij wordt vrijgelaten
|
|
|
|
|
Super! Goed om te horen dat het nog steeds goed gaat |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.