55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
jij vraagt aan mij waarom ik me mond hou. Ik geef antwoord en dan ben ik irritant?? Maar prima dennis ik hou dr over op en succes met je projectje (y) |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Nou mensen, zullen we het gezellig houden ik geloof dat het een goede bol is. Er zijn tegenwoordig niet veel slechte boilies meer. Dat kan ook niet meer omdat je het dan meteen aflegt tegenover je concurrenten. Ik zit alleen te wachten op het moment dat er een boilieboer opstaat met iets revolutionairs. Iets vernieuwends..... We vissen namelijk al meer dan 25 jaar met boilies. Naast de samenstellingen, kleuren sjaaltjes is er niet zo erg veel veranderd...... Gewoon een nieuw soort karperaas......
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Juist erwin maar wat mij wel zorgen baart
Onze boilies hebben een hoog eiwit gehalte en zijn vitaminerijk
Lekker voor onze gevinde vrienden in de winter
Correct me if i'm wrong
Maar uiteraard wensen wij van BB jullie succes |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Juist erwin maar wat mij wel zorgen baart
Correct me if i'm wrong
Maar uiteraard wensen wij van BB jullie succes Leg uit Ron. Ik begrijp je antwoord denk ik niet helemaal (kan aan mij liggen, lange week achter de rug )
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
hmmz, dat is wel opmerkelijk idd Ron!
|
|
|
|
|
Ok, het kwartje valt.....
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Misschien kan degene die de bollen produceert hier antwoord op geven en vertellen wat zijn kijk hierop is?? |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Misschien kan degene die de bollen produceert hier antwoord op geven en vertellen wat zijn kijk hierop is?? Hele goede Tim! Lijkt mij ook interessant. Ga daarom ook geen voorzet geven. Ik persoonlijk vind het wel jammer dat de gekozen naam toch redelijke gelijkenissen heeft met MTC. Made to catch of Designed to catch. Desalniettemin succes Patrick! Er zijn genoeg bollenvissers in Zwolle e.o. |
Linkloos |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Erwin schreef:Ron van Houtum schreef:Juist erwin maar wat mij wel zorgen baart
Correct me if i'm wrong
Maar uiteraard wensen wij van BB jullie succes Leg uit Ron. Ik begrijp je antwoord denk ik niet helemaal (kan aan mij liggen, lange week achter de rug ) Wij passen onze recepten aan in de winter (minder eiwitten) Geef je koi's maar eens een hoog eiwit voeder Gaat niet goed komen qua vertering |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Lodewijk, (en de rest) het is niet mijn projectje, ik maak stiekem alleen een beetje 'sluik-reclame' voor Patrick Daarnaast zet ik alleen op de site wat hij mij aanleverd. Ja, het lijkt veel op MTC Baits, maar dat komt waarschijnlijk ook door de nauwe samenwerking. En Lodewijk, het irriteert mij alleen dat je mijn eigen bevindingen in twijfel trekt, dat zijn immers gewoon feiten, verder hou ik van je.
|
|
|
|
|
ik zei al ik hou dr over op ga hier geen vuile woorden meer over zeggen dus ons liefdes leven is niet over na deze aanvaring?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:ik zei al ik hou dr over op ga hier geen vuile woorden meer over zeggen dus ons liefdes leven is niet over na deze aanvaring?? Nee, maar je moet mij niet meer aanvallen als je geen gelijk hebt
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
:-" vond trouwens die film (cam)van 12 min ook heel mooi gemaakt ,echt van genoten ..kwist nie waar dit onder viel maar bij deze Bewerkt door de gebruiker zondag 12 december 2010 19:52:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
nou he. Moeten we volgende week maar is vieren met een biertje dennis aangezien we het nu toch te koud vinden om te vissen whehe |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Erwin schreef:Ron van Houtum schreef:Juist erwin maar wat mij wel zorgen baart
Correct me if i'm wrong
Maar uiteraard wensen wij van BB jullie succes Leg uit Ron. Ik begrijp je antwoord denk ik niet helemaal (kan aan mij liggen, lange week achter de rug ) Wij passen onze recepten aan in de winter (minder eiwitten) Geef je koi's maar eens een hoog eiwit voeder Gaat niet goed komen qua vertering He Ron, Ik heb dit even nagevraagd maar hier houden ze wel rekening mee qua draaien vertelde hij. Alleen gaat het anpassen van de website niet zo snel omdat ik niet snel genoeg de aanpassingen binnen krijg.
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:nou he. Moeten we volgende week maar is vieren met een biertje dennis aangezien we het nu toch te koud vinden om te vissen whehe Komt goed!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
de ballen van mij zijn nog steeds de beste hoor veel proteinen.........tenminste dat zegt mijn vrouw.. verders denk ik dat iedere boillie zich zelf wel bewijst ....als er maar veel mee gevist wordt. en idd iedereen prijst zijn eigen product aan als het beste aas en iedereen loopt wel op de een of andere manier voor op zijn concurenten ..... dus bij deze wil ik zeggen(en ik spreek uit ervaring,heb zelf voor BB carpfishing products gewerkt)laat iedereen in zijn waarde en gun iedereen zijn boterham,zolang dit op een eerlijke en verantwoorde manier gaat.(vissen) |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Je kan altijd nog vissen met mosselen schelpen & garnalen doe je het algemaan toch anders als de rest. Simpel kost wel wat maar goed karper vissen kost geld. Het is maar een idee waar je rekening mee kunt houden keep it basis & simple
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Jowan, je weet toch dat we in dit topic ingaan op een nieuw boiliemerk?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.