CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Wat is de mooiste zoetwatervis?(Op karper na)
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En ik mag tijdens de koude maanden zo af en toe eens op snoek vissen. Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja he. Op dit water vangen we bijna altijd meerdere meter snoeken. Vooral met deze temperaturen heb ik er al aardig wat op de kant gekregen. Mijn grootste op dat water is 126 cm. Super gaaf want ze zijn met het koude water ook lekker sterk! Gr. Erwin Bewerkt door de gebruiker maandag 6 december 2010 20:44:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-9-2010(UTC) Berichten: 93
|
Ik weet bijna elke zoetwatervis wel te waarderen. Behalve steur dan Doe mij maar een dikke snoekbaars of monsterbaars 45 cm+. 40 cm+ ruisvoorn. Moddervette zeelt etc, etc. Oh, ja, ik wil nog een x naar Alaska voor de kingsalmon. |
|
|
|
|
|
Ik zou nog eens heel erg graag op Tarpon vissen..... Bewerkt door de gebruiker maandag 6 december 2010 20:48:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
allemaal leuke vissen, maar vind het raar dat meerval er nergens tussen staat, nouja, ook niet de mooiste vis er tussen uit |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
juist!!! dus 1ste plaats: karper 2de plaats: meerval 3de plaats steur ! bedankt jorden! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
graag gedaan, zou ze wel eens willen drillen die meervallen, alleen vind ik het zo'n ontzettende lelijke vissen! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-9-2010(UTC) Berichten: 93
|
Erwin, tarpon is geen zoetwatervis, anders weet ik er ook nog wel een aantal op te noemen. |
|
|
|
|
|
OOhhh..... je slaat de spijker op zijn punt! Foutje, lezen is niet altijd mijn sterkste punt
|
|
|
|
|
Lol :-" @ jorden: ze zijn niet all1 lelijk, ze stinken ook verschikkelijk (naar het schijnt ) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Erwin schreef:Ja he. Op dit water vangen we bijna altijd meerdere meter snoeken. Vooral met deze temperaturen heb ik er al aardig wat op de kant gekregen. Mijn grootste op dat water is 126 cm. Super gaaf want ze zijn met het koude water ook lekker sterk!
Gr. Erwin zo dan,plekje over in de boot een keer erwin vang je die met dood aas? Bewerkt door de gebruiker maandag 6 december 2010 21:41:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
Met dood aas en kunstaas. Hangt een beetje van de dag af. Ik ben nu al een hele tijd niet meer geweest, maar als ik ga, dan ga ik normaal gesproken altijd met mijn "snoekmaatje". Hij kent het water als zijn broekzak
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Betta splendens .. Zo'n mooie vissen.. |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
|
Hene..... Het schijnt alleen dat ze niet zo'n sport leveren Number_One:-"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Erwin schreef:Hene..... Het schijnt alleen dat ze niet zo'n sport leveren Number_One:-" Haha daar heb je ene punt, maar.. vang ze maar eens als je ze aan een klant moet verkopen.. |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
een mooie grote steur dan steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-11-2010(UTC) Berichten: 71
|
meerval en steur echte vechters.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zou die vechters wel us wille drillen dan
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Wat is de mooiste zoetwatervis?(Op karper na)
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.