35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Dus wel weer de moeite waard schijnen mooie vissen te zwemmen. |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Het topic is naar mijn weten beetje stil gevallen nog serieus belangstelling of gewoon een brainstorm? Vindt het nog steeds een goed idee hopelijk jullie ook horen het wel
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
Inderdaad leuk idee, ik zie het nu pas Hopelijk word er toch nog wat geregeld
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-1-2011(UTC) Berichten: 80
|
word er nog steeds serieus nagedacht over dit onderwerp? mvg jantje
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-9-2010(UTC) Berichten: 93
|
Kijk eens bij mij op de site: Etang de Maran, 12 ha, 14 stekken, mooi bestand aan karper, exclusief af te huren voor 2800 euro per week. En erg belangrijk: Geen schrikbewind uitgevoerd door de beheerder |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik denk dat t beste een mooi groot water in Nederland bevist kan worden. Gewoon iets voorstellen.
Een rivier, een kanaal oid.
Dit zal minder afschrikken dan voorstellen over frankrijk. Dan gewoon een water kiezen die een beetje gemiddeld ligt tussen Vlaanderen en Noord- Nederland zodat iedereen ong. het zelfde zal moeten rijden.
En dan gewoon een hele dag met bbq bier e.d. Geen compleet weekend.
mvg Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik spook al heel lang met de gedachte om iets hier in zwolle te doen. we hebben hier 2 super mooie grote wateren waar je zeker wel veel mensen op kwijt kan! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Of t Noordhollands kanaal, Amsterdam Rijnkanaal, De Maas, Rijn, Ijssel.
Zo zijn er nog genoeg wateren te bedenken die eventueel mooi zouden zijn om te bevissen. Of een grindafgraving oid.
Ik weet niet hoe t zit met vergunningen op die wateren
mvg Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
ik zou zeker mee doen !!!! |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ikke ook als ik op tijd weet wanneer,dan kan ik op tijd vrij regelen... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
lijkt me mooi |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik ga er mee bezig mensen. Ik zit te denken aan Zwolle....
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Ik ga er mee bezig mensen. Ik zit te denken aan Zwolle.... Top Erwin blij dat jullie als crew het idee overnemen Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
carppassion schreef:Erwin schreef:Ik ga er mee bezig mensen. Ik zit te denken aan Zwolle.... Top Erwin blij dat jullie als crew het idee overnemen Mvg Patrick ...................................... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hoop dan wel in de zomervakantie... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Ik schrijf me bij deze in |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
|
|
|
|
|
|
chiele schreef:hoop dan wel in de zomervakantie... Neem aan dat je nog op school zit dus denk dat je een stuk meer vrije dagen hebt dan het gemiddelde werkende volk. Mvg Patrick |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mja carppassion, je hebt gelijk maar is de zomervakantie dan niet een periode waarin de meeste mensen kunnen?
als je het tijdens een school/werkweek doet zullen er tog sowiso minder mensen kunnen meedoen, niet? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.