15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
En wat dan nog Thimon? Ik schud grassers en alles onder de 10kg ook los aan de kant, mag ieder voor zich weten toch? |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-8-2013(UTC) Berichten: 41
|
thimon schreef:Jarnov schreef:Is dat tegen mij? ik heb bij elke vis plezier aakt niet uit hoevgroot. Ja, ik reageerde op jou antwoord. oke! dan is het goed toch? omdat ik dacht te lezen dat je het een beetje sarcastisch over liet komen. Pfff..... dan lees je dus blijkbaar verkeerd vissertje
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jarnov schreef:Pfff..... dan lees je dus blijkbaar verkeerd vissertje Kunnen we wat aardiger tegen elkaar zijn?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
leen schreef:Jarnov schreef:Pfff..... dan lees je dus blijkbaar verkeerd vissertje Kunnen we wat aardiger tegen elkaar zijn? Ik ben de hele tijd aardig, maar jij begint al met woorden als vissertje. Het hoort hier sowieso aardig te blijven. Als je iets niet goed doet, en van een advies van een ander kunt leren. Zet dan niet je hakken in het zand maar accepteer dat gewoon. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
thimon schreef:leen schreef:Jarnov schreef:Pfff..... dan lees je dus blijkbaar verkeerd vissertje Kunnen we wat aardiger tegen elkaar zijn? Ik ben de hele tijd aardig, maar jij begint al met woorden als vissertje. Het hoort hier sowieso aardig te blijven. Als je iets niet goed doet, en van een advies van een ander kunt leren. Zet dan niet je hakken in het zand maar accepteer dat gewoon. Oops.. je reageert tegen de verkeerde volgs mij. Vond namelijk de reactie (vandaar de kwoot..) "Pfff..... dan lees je dus blijkbaar verkeerd vissertje" niet zo netjes (zeker voor een recent hier binnengewipte newbie). All clear, clouds are gone? Let's start fishing again Bewerkt door de gebruiker donderdag 31 oktober 2013 22:02:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-9-2013(UTC) Berichten: 31
|
thimon schreef:hekhuis010 schreef:thimon schreef:hekhuis010 schreef:Jarnov schreef:Ja! Daarom zoek ik ook anders aas omdat daar veel met boilies wordt gevist. Nog tips? Niet heel bekend met het water weet alleen dat de schubkarpers de boilies rechts laten liggen en dat alleen de graskarpers hier nog van eten. Je zou het een keer met tijgernoten kunnen proberen met daaronder een bedje duivenvoer. (karper vreet alles) geloof je het nou echt zelf ? een schubkarper eet echt wel boilies. en ze kunnen nog zo 1000% gedresseerd zijn. als jij de juiste techniek of truc gebruikt zijn ze echt wel te vangen. het kan best zo zijn dat ze beter azen op andere aas soorten door de dressuur. maar als jij ze met boilies niet kunt vangen doe je zelf gewoon iets verkeerd! b Dan wens ik jou succes met het vissen met de boilie op de dante, is het hele jaar door bevist en bar weinig verhalen gehoord over vangsten van schubkarpers! natuurlijk is het mogelijk om de boilie te verknippen maar kan je haast met 99% zekerheid vertellen dat je van een koude kermis thuis zult komen! en wens je dan ook succes met het drillen van die geweldige graskarpers! gaat echt wel lukken. als je er maar genoeg tijd in stopt. en hoezo... geweldige graskarpers ? wat op tegen ? als je die vissen geen zak aan vindt vraag ik me af of jij wel plezier hebt in je hele visserij. iedere aanbeet of run is er immers één. b Zeg niet dat ik graskarpers geen zak aanvind, maar een graskarper is nou niet echt de reden waarom ik uren en dagen achter me hengels zit? Zie toch liever een mooie schub op de mat liggen?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-8-2013(UTC) Berichten: 41
|
Sorry, ik was een beetje pissig dat hij zei dat ik sarcastisch was en geen vissen keuk vond. En dat ik iets fout deed.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.