CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooi hoor Ray, super mooie vissen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Geweldig Ray. Die kan met een rollatortje weer terug, kromgetrokken door de tijd. Hij heeft zelfs grijs haar. Is er niet ergens een bejaardenvijver in de buurt waar ie heen kan? |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Inderdaad mooie vissen Ray! Gaaf om zo'n stokoude vis te mogen vangen.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vissen hier in de buurt gevangen en wat een slijmlaag op de rug van de spiegel ben nu wel benieuwd wat een vis aan parasieten mee draagt een keer een afstrijkje maken |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Wat een schoonheid is die spiegel Ray chapeau!!! |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
|
Eindelijk na een sessie of 9 zonder vis is de machische 0 weg. Mijn vis maat en tevens beste vriend ving net voor het opruimen vanochtend een mooie Spiegel van 21 pnd. Bewerkt door de gebruiker zondag 19 september 2010 12:27:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vis maar bij wie is nu de 0 weg dan?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mooie vis hoor!
Arnold en ik hebben afgelopen weekend ook een nachtje gezeten. Resultaat: 5 beten waarvan we er 3 wisten te vangen. Een karper van 17, een van 22,5 en de zwaarste woog 27,5 pond! Leuke sessie dus.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
zo ik ben ook net weer terug van een 40 uur sessie samen met mn maatje. eindstand 17 karpers,2 verspeeld in het wier en jullie geloven het nooit een VOORN op een snowman met haak maat 1 niet normaal. mn maatje had ook nog een spiegeltje en de rest van de 17 karpers waren schubjes Bewerkt door de gebruiker zondag 19 september 2010 13:29:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
|
De 0 van mijn vriend is weg maar ik had begin dit jaar al 2 stuks gevangen. Helaas verder nog niets maar verwacht komende week wel wat te vangen. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ben net terug van mijn weekendje etang Loison op the High Banks, verslag volgt nog..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Prachtige vissen! Ik heb wel eens een voorn gevangen aan een Boilie. Alleen een snowman...? Heftig!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Mooie vissen, goed bezig. Dat van die voorn klinkt mij ook niet onbekend in de oren bigfish Bewerkt door de gebruiker maandag 20 september 2010 22:46:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
goed bezig mooie spiegels! ik ga er morgen weer tussen uit hoop wat mooie te vangen! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
weekendje met het vrouwtje weggeweest naar lac du Grosley wisten 4 vissies te strikken en het eerste vissie voor me meissie de 4de was een schuppie van 14 pond |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
vanavond maar weer eens een kleine instant sessie hier achter in de sloot proberen. |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
straks even voeren en dan vrijdag weer nachtje pakken op mn thuiswatertje. Hopelijk weer een zelfde nacht als afgelopen weekend. Gaan we weer slachten WHOOHOO |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
|
Voor mij geld hetzelfde. Enne... Prachtige vissen mannen!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
even over die voorn die gevangen werd met een haak 1 , vinden jullie die haken niet wat groot ? niet dat ik me wil moeien in jullie visserij maar dat zijn zo van die haken om de bekken naar de haaien te helpen , vroeger wist men niet beter hoe groter de vis hoe groter de haak moest zijn , maar dat is al veel veranderd , probeer het ééns met een haakmaat 6 of 8 zou ik zeggen grtzzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.