45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
hoeveel waren er nu in totaal gevangen?? 9 ??
Erwin en the Crew: wel even de echte foto's plaatsen, wij zijn benieuwd!! 128fs31818 |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Omdat het weer vandaag pet was heb ik zo'n beetje de hele dag voor de cam gehangen. Helemaal toen min rig er in lag... Heb me prima vermaakt. Super leuk idee dit |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mannen, allemaal bedankt voor het kijken! We gaan hier zeker mee verder en zullen de kwaliteit blijven verbeteren. We hopen dat jullie het leuk vonden. Wat we volgende keer voor jullie in petto hebben laten we wel weten via de site! M.v.g. Erwin Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mooie foto's vooral die spiegel..... Was zeker leuk om te kijken, leuk om te horen dat jullie er mee verder willen en verbeteren.... Laat me graag verrassen met jullie actie's
Erwin en wie heeft de actie van het Weddermeer met de Rigs gewonnen? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-8-2010(UTC) Berichten: 6
|
heb er ook van genoten was top nu maar hopen op vervolg BEDANKT (karper)
grt.theo
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 94
|
Ik zie dat ik gespot ben!! Ik heb al zin in de vorige keer, we hebben er erg veel plezier in gehad.
|
|
|
|
|
mooie platen!!
Nogmaals bedankt voor het vermaak!! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
"mannen" ?????????????
Ach geeft niets, het was erg leuk!!
Groetjes |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Vond het ook leuke vermaak, zelfs met de hele familie de run van vrijdag avond gevolgd (kwam zelf net terug van een korte sessie, was alleen helaas 2-1 voor onze geschubde vriend)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
jammer dat ik weekend weg was had het graag gezien |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Hier nog 3 foto's: Bewerkt door de gebruiker maandag 30 augustus 2010 21:08:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Arnold heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mannen het was leuk en we hebben jullie leren kennen als een stel jonge (ja zie wat ik nu schrijf)mannen die op een leuke maar ook zeker professionele manier proberen het karpervissen inzichtelijk te maken op een innovatieve manier. Wat nog veel belangrijker is dat jullie geen betweters zijn en open staan voor tips en opbouwende feedback van andere karpervissers. Ook de humor ervaren jullie als erg belangrijk en dat is leuk om te zien binnen jullie team. Ieder vult op zijn eigen manier aan en geeft input om het geheel tot een succes te maken. De rolverdeling is goed en alles kan en mag. Echt super om te zien hoe mensen het karpervissen ervaren en proberen te optimaliseren. Het vangen stond niet voorop maar het inzichtelijk maken van aasgedrag e.d. Eerst met 1 hengel vissen geeft dit wel aan, gelukkig gingen er later wat meer hengels in. Dus ga vooral zo door en 1 ding is zeker ik blijf jullie wel volgen. Ik denk dat ik dit ook mag zeggen mede namens Treja (mijn grote zus) Vanachter de chat is een leus makkelijk gemaakt maar als je alles hebt mogen zien met uitleg en en alles erbij heb je toch andere gedachten dan voor dat suffe scherm (niet kwaad bedoeld Erwin en Wilko, ik weet het is jullie werk achter dat ding hahaha) Ronald namens CTW |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dank je wel Ronald! Erg leuk je waardering voor ons werk te lezen! Ook wij vonden het leuk de kant van een vaste CarpFeeling bezoeker te horen. Erg gezellig dat je op visite kwam. Wanneer we weer in de buurt zijn hoor je het wel. Dan hebben we de koffie warm.
Gr. Erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
das leuk en wie weet |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
mag ik ook weer mee?? |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
|
Tja, dat weet ik niet hoor, je bent zo gauw koud en wil zo vroeg naar huis, hahahahahahahaha . Tuurlijk, was beregezellig. wave12 |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Vond het ook geweldig leuk, maar dat had ik een paar berichten terug ook al gemeld Wat wordt/is de uitslag van de rigs? Gr Jeroen |
The Baits |
|
|
|
|
Omdat we 3 rigs hebben waarmee we niets hebben gevangen (als er geen vis op de stek zit vang je niets natuurlijk) gaan we even kijken hoe we de prijzen gaan verdelen We maken het einde van deze week bekend. Bewerkt door de gebruiker maandag 30 augustus 2010 23:49:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
aan wat voor rigs waren ze dan wel gevangen?? heeft rechts gestaan maar weet het niet meer. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 31 augustus 2010 00:34:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
We hebben bijna alles met een weed rig i.c.m een cf-system gevangen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.