40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Twee vriendinnen besluiten een avondje te gaan stappen zonder hun mannen. Na een wilde avond, behoorlijk onder invloed van alcohol, keren ze huiswaarts en onderweg moeten ze pipi doen.
Toevallig stoppen ze voor een kerkhof en doen beide pipi. Ze vinden niet onmiddellijk iets om hun feestzaal droog te vegen en daarom neemt de ene gewoon haar slip welke ze daarna wegsmijt en de andere neemt een lint van een bloemenkrans dat ze toevallig vindt op een zerk.
De volgende ochtend bellen de twee echtgenoten elkaar. De eerste zegt tegen de tweede: "Volgens mij hebben onze vrouwen zich goed geamuseerd, de mijne kwam zonder slip thuis." "Och, dat valt nog mee," antwoordt de tweede, "de mijne kwam thuis met een lint in haar achterwerk met daarop - Wij zullen jou nooit vergeten."
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Een getrouwd koppel ligt te slapen, wanneer plots de telefoon gaat om 03:00 in de morgen. De blonde vrouw neemt op, even is het stil en dan schreeuwt de blondine opeens: "HOE MOET IK DAT NU VERDORIE WETEN, DAT IS 400 KM HIER VANDAAN," en gooit de telefoon terug toe.
De man vraagt: "Wie was dat zo vroeg?" "Weet ik niet," zegt de blondine, één of andere vrouw die vroeg of de kust veilig was!"
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
griend heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Hij had bijna het verkeerde pad genomen 'de jongen'
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Komt een neger de polikliniek binnen stormen en roept:
"Help! Help! Ik heb mijn middelvinger eraf gesneden! Help!"
Een toegesnelde chirurg bekijkt de vinger (die hij wel had meegenomen naar het ziekenhuis) en moet helaas tot de conclusie komen dat die vinger er niet aan genaaid kan worden. Maar de chirurg zegt: "Ik heb nog wel een vinger van een blanke man liggen, dat zou wel lukken." Die gekleurde man helemaal blij en zo werd er weer een vinger aangezet en met succes. Drie weken later staat de gekleurde man in de tram en houd zich stevig vast aan de bovenste railing. Een oudere vrouw ziet hem staan, loopt naar hem toe en zegt: "Zo schoorsteenveger! Tussen de middag weer even lekker thuis geweest?!" |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Ik word schijtziek van al die mailtjes en telefoontjes die ik krijg sinds mijn hond een Marokkaan heeft dood gebeten. Voor de aller laatste keer. Hij is niet te koop!!!!! |
|
|
|
|
Ik heb goed en slecht nieuws:
Het slechte nieuws eerst : Ik heb Marokkaans bloed! Het goede nieuws is: Het zit op m'n voorruit !
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
ik kan er om lachen maar pas op voor discriminatie he |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Golfke schreef:Komt een neger de polikliniek binnen stormen en roept:
"Help! Help! Ik heb mijn middelvinger eraf gesneden! Help!"
Een toegesnelde chirurg bekijkt de vinger (die hij wel had meegenomen naar het ziekenhuis) en moet helaas tot de conclusie komen dat die vinger er niet aan genaaid kan worden. Maar de chirurg zegt: "Ik heb nog wel een vinger van een blanke man liggen, dat zou wel lukken." Die gekleurde man helemaal blij en zo werd er weer een vinger aangezet en met succes. Drie weken later staat de gekleurde man in de tram en houd zich stevig vast aan de bovenste railing. Een oudere vrouw ziet hem staan, loopt naar hem toe en zegt: "Zo schoorsteenveger! Tussen de middag weer even lekker thuis geweest?!" Hehe, een goeike |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
Vind dit wel een grappige |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@michiell_ Geniaal bijna mijn broek vol
|
|
|
|
|
Jowan schreef:@michiell_ Geniaal bijna mijn broek vol vond hem zelf ook super, had hem 3 keer achter elkaar bekeken en kwam niet meer bij van het lachen. |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Een man komt bij de dokter en zegt “Mijn penis is 50 centimeter en dat vind ik eigenlijk te lang, kunt u daar wat aan doen?”. – Nee antwoord de dokter “Maar ik ken wel iemand die u kan helpen”. “Wie dan en wat moet ik doen dokter?” De dokter reageert “Nou, dan moet je naar het bos gaan en de kabouter opzoeken, als je hem tegen komt moet je hem vragen of hij met je wilt trouwen. Hij zegt waarschijnlijk nee en dan is je penis 10 centimeter korter.” Dus de man gaat naar het bos en vindt de kabouter en vraagt “Wil je met mij trouwen?”. De kabouter kijkt de man verbaast aan en zegt “Nee!”. En inderdaad de man zijn penis is opeens 10 centimeter kleiner!. De man denkt “Ik zoek die kabouter gewoon weer op en dan is mijn penis perfect.” En hup de man weer naar het bos en vraagt de kabouter weer of hij met hem wil trouwen. De kabouter reageert een beetje boos “NEE!”. De penis van de man is wéér 10 centimeter korter. Na wat uitproberen vindt de man hem toch nog iets te lang en rent snel weer naar het bos, zoekt de kabouter op en vraagt weer “Wil je met me trouwen?”. De kabouter is ondertussen witheet en reageerd “Nee, NEE en nogeens NEE!!!”. Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 april 2012 23:22:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Een uur lang fail filmpjes, beetje lang misschien maar wel leuke tussen.
|
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Henk Haarlem schreef:Een man komt bij de dokter en zegt “Mijn penis is 50 centimeter en dat vind ik eigenlijk te lang, kunt u daar wat aan doen?”.
– Nee antwoord de dokter “Maar ik ken wel iemand die u kan helpen”.
“Wie dan en wat moet ik doen dokter?”
De dokter reageert “Nou, dan moet je naar het bos gaan en de kabouter opzoeken, als je hem tegen komt moet je hem vragen of hij met je wilt trouwen. Hij zegt waarschijnlijk nee en dan is je penis 10 centimeter korter.”
Dus de man gaat naar het bos en vindt de kabouter en vraagt “Wil je met mij trouwen?”.
De kabouter kijkt de man verbaast aan en zegt “Nee!”.
En inderdaad de man zijn penis is opeens 10 centimeter kleiner!. De man denkt “Ik zoek die kabouter gewoon weer op en dan is mijn penis perfect.” En hup de man weer naar het bos en vraagt de kabouter weer of hij met hem wil trouwen.
De kabouter reageert een beetje boos “NEE!”.
De penis van de man is wéér 10 centimeter korter. Na wat uitproberen vindt de man hem toch nog iets te lang en rent snel weer naar het bos, zoekt de kabouter op en vraagt weer “Wil je met me trouwen?”.
De kabouter is ondertussen witheet en reageerd “Nee, NEE en nogeens NEE!!!”. d d d d d d |
groet erik |
|
|
|
|
Geweldige antwoorden maar toch een onvoldoende. Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Die vraag van die olifant vind ik het sterkst.
|
|
|
|
|
Piet vraagt aan Jan: "Hoe is het met jouw seksleven?" Jan antwoordt: "Zoals Coca-Cola. Eerst was het lekker, dan werd het light en nu is het zero." |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
wahaha das een goeie golfke |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.