45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Een man rijd met zijn auto naar zijn werk. Aan de eerste rode lichten ziet hij een geel mannetje staan. Hij stapt uit zijn auto en het mannetje zegt : hallo ik ben het geel mannetje en ik kom van Venus ik ben op zoek naar eten . De man geeft het mannetje zijn boterhammen , Aan de volgende rode lichten ziet hij een groen mannetje staan Hij stapt weer uit zijn auto en het mannetje zegt ; hallo ik ben het groen mannetje en ik kom van Mars ik ben op zoek naar drinken. De man geeft het mannetje zijn cola, Aan de derde rode lichten ziet hij een blauw mannetje staan Hij stapt hier ook uit zijn auto en vraagt : weer een kut mannetje en van welke kutplaneet kom jij?! Het blauw mannetje zegt : uw rijbewijs a.u.b! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Davey Deze is goed, dank voor het lachen. just_cuz_1 just_cuz_1 |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
gigglesmil gigglesmil
Oma komt in het rusthuis terecht en iedereen staat klaar om haar te helpen. De verpleegsters wassen haar, geven haar een uitgebreid ontbijt en zetten haar in de stoel voor het venster met zicht op de prachtige tuin. Alles lijkt perfect tot Oma ineens lichtjes naar rechts begint over te hellen. Onmiddellijk storten twee verpleegsters zich op haar en zetten haar terug goed recht in haar zetel. Alles lijkt zich terug te normaliseren tot Oma naar links begint over te hellen.Weer snellen de verpleegsters toe om haar terug in de correcte houding te hijsen. Enkele dagen later komt de familie op bezoek om te zien hoe Omaatje het maakt. Is alles goed verlopen tot nu toe, zijn ze vriendelijk? Het is hier nog niet zo slecht, zegt oma, je krijgt alleen geen kans om een scheet te laten !
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ Ron v H. just_cuz_1 just_cuz_1 just_cuz_1 just_cuz_1 just_cuz_1
|
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
gigglesmil gigglesmil gigglesmil |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
De Moslims zijn niet gelukkig !!!
Ze zijn niet gelukkig in Gaza. Ze zijn niet gelukkig in Egypte. Ze zijn niet gelukkig in Libië. Ze zijn niet gelukkig in Marokko. Ze zijn niet gelukkig in Iran. Ze zijn niet gelukkig in Irak. Ze zijn niet gelukkig in Jemen. Ze zijn niet gelukkig in Afghanistan. Ze zijn niet gelukkig in Pakistan. Ze zijn niet gelukkig in Syrië. Ze zijn niet gelukkig in Libanon.
En waar zijn ze dan wel gelukkig?
Ze zijn gelukkig in Engeland. Ze zijn gelukkig in Frankrijk. Ze zijn gelukkig in Italië. Ze zijn gelukkig in Duitsland. Ze zijn gelukkig in Zweden. Ze zijn gelukkig in de Verenigde Staten Ze zijn gelukkig in België.
Ze zijn gelukkig in Nederland. Ze zijn gelukkig in Noorwegen. Ze zijn blij in elk land dat niet een moslimland is.
En wie geven ze de schuld?
Niet de islam. Niet hun leiderschap. Niet zichzelf. Neen, ze verwijten de landen waar ze gelukkig zijn.
En dan WILLEN ze DEZE LANDEN zo veranderen dat ze precies zo worden
als die waar ze zo ontevreden over zijn en van weg vluchten. geen wonder dat we het moeilijk vinden om ze te begrijpen..
Een vrouw stuurt haar man naar de winkel.
Zegt ze: “ Haal Eén krat bier... ... en als ze eieren hebben; neem je er zes."
Na een poosje komt de man thuis. Zegt zijn vrouw: "Waarom heb je nou zes kratten bier meegenomen?" Zegt de man: "Ze hadden eieren!"
Een dokter in België wilde een dagje vrij om te gaan vissen. Hij zei tegen zijn assistent: "André, ik wil morgen gaan vissen, maar ik wil de praktijk niet sluiten, dus jij moet de patiënten helpen". "Dat is goed dokter", zegt André.
De dokter gaat vissen en komt de dag erop terug en vraagt: "En André, hoe was je dag?" "Nou", zegt André, "ik heb drie patiënten geholpen. De eerste had hoofdpijn, dus ik heb hem wat aspirine gegeven". "Goed", zegt de dokter "en de tweede?" "O die had het brandend maagzuur en die heb ik Rennies gegeven". " Héél goed", zegt de dokter "en de derde ?" "O dokter", ik zat hier rustig en ineens vliegt de deur open en een beeldschone meid stormt de kamer in scheurt alle kleding van haar lijf. Ook haar bh en slip en ze gaat op het onderzoeksbed liggen en ze gilt:
"Dokter,dokter, help me, ik heb in vijf jaar geen man meer gezien !"
"O God, André, wat heb je toen gedaan?" vraagt de dokter.
"Ik heb haar oogdruppels gegeven........."
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Komt een cowboy bij de kapper Komt hij er weer uit Wat denk je?
Pony weg.. |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef: De Moslims zijn niet gelukkig !!!
...
als die waar ze zo ontevreden over zijn en van weg vluchten. geen wonder dat we het moeilijk vinden om ze te begrijpen.. jij moet in de politiek! en hehe, als die assistent die vrouw correct behandeld heeft zou ik ws gezakt zijn voor het examen geneeskunde |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Een oude Italiaanse man woont helemaal alleen in New Jersey. Hij wil zoals gewoonlijk zijn jaarlijkse tomatentuintje aanleggen. Het is voor hem zwaar maar hard werk omdat de grond gewoon te hard is. Zijn enige zoon, Vincent, wie hem altijd hielp, zat vast. De oude man schreef een brief naar zijn zoon en schreef daarin over zijn probleem
"Beste Vincent, ik ben teleurgesteld omdat het erop lijkt dat ik niet in staat ben mijn tomatentuintje aan te leggen dit jaar. Ik wordt gewoon te oud om een hele tuin om te spitten. Ik weet gewoon dat als jij hier zou zijn dat het zo gebeurd zou zijn en dat je dat met veel liefde zou doen voor mij, net zoals vroeger. Groetjes Papa."
Een paar dagen later ontvangt de oude man een brief van zijn zoon.
"Beste papa, Spit alsjeblieft niet dat tuintje om. Daar liggen de lijken begraven. Groetjes Vinnie."
De volgende morgen om 4 uur komt er een peleton FBI en politieagenten en beginnen de hele tuin om te spitten. Uiteindelijk vinden ze geen lijken en excuseren zich tegenover de oude man en gaan weer. Dezelfde dag ontvangt de oude man weer een brief van zijn zoon.
"Beste papa, Plant je tomaten maar. Dit was het beste wat ik kon doen voor je onder deze omstandigheden. Groetjes Vinnie." |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
geweldig hahahahah |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
@ Lodewijk gigglesmil gigglesmil Issagoeddemoppe |
|
|
|
|
Een jongetje zat te wachten tot zijn moeder uit de supermarkt zou komen. Terwijl hij wachtte, kwam er een man voorbij die hem vroeg: "Weet jij waar ik het postkantoor kan vinden?" "Jawel," antwoordde de jongen "u loopt eerst rechtdoor en dan een eindje verder gaat u rechtsaf. Daar vindt u het postkantoor." De man bedankte de jongen. "Ik ben de nieuwe pastoor. Ik zou het fijn vinden als je zondag naar de kerk komt. Ik zal je dan de weg wijzen naar de hemel." De jongen grinnikte: "Ach ga toch weg je weet niet eens waar het postkantoor is.
|
|
|
|
|
Ik ben niet zo'n moppen tapper maar heb wel humor, en misschien hebben jullie deze al eens gezien, maar toch hij blijft leuk.
[youtube]http://www.youtube.com/watch_popup?v=RS3iB47nQ6E&feature=player_embedded[/youtube] |
|
|
|
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Hahaha echt weer iets voor jou lodewijk! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lodewijk toch... en die vn carlsberg... zou eerlijk gezegd ook niet weten wat ik zou doen hoor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Whaha lijkt net jackass, die russen |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.